Algemene voorwaarden

 

1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Brows by Lynn en een klant waarop Brows by Lynn deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

 

2. Boekingsvoorwaarden 

Bij het maken van een afspraak gaat u automatisch akkoord met onze salonvoorwaarden.
 

- Afspraak maken

 Een afspraak kan je vastleggen via ons online boekingsysteem. 
 
Wil je zeker zijn van je plaatsje in onze agenda? Boek dan best tijdig je afspraken. Vol is vol.
Denk er ook tijdig aan om uw jaarlijkse bijwerkingen voor semi permanente make up vast te leggen, zodat u binnen de gewenste termijn kan boeken.

Bij het maken van een afspraak voor een (S)PMU behandeling wordt er een aanbetaling aangerekend  om laattijdige annulaties of no shows te voorkomen.
Aanbetalingen worden in geen enkel geval terugbetaald.
 

 

- Afspraak annuleren/verplaatsen 

Een gemaakte afspraak, op welke manier ook, is juridisch bindend en dient te worden nagekomen. 

 

- Indien je niet kan aanwezig zijn, dient jouw afspraak minimaal 48 uur op voorhand te worden verplaatst.  Wanneer je tijdig annuleert, kan de aanbetaling worden gebruikt om een nieuwe afspraak binnen 3 maanden opnieuw in te boeken. 

 

- Indien je laattijdig (dus binnen 48 uur) annuleert of wilt verplaatsen, wordt de aanbetaling ingehouden. Daarnaast wordt ook 50% van het resterende bedrag in rekening gebracht. 

Aanbetalingen worden in geen enkel geval terugbetaald, ook niet bij annulering.

 

- Annuleren/verplaatsen van een afspraak kan enkel via de annulering-link in de mail van de afspraak bevestiging die je van ons ontvangt (scroll naar onder in deze mail). Annuleren kan ook via de mail, annuleringen én verplaatsingen kunnen niet worden gedaan via WhatsApp of Instagram.  

 

- Niet nakomen van afspraken (no-show)

Indien u niet komt opdagen bij uw afspraak zonder ons hierover te informeren (no-show) zullen wij 100% van het totale bedrag in rekening brengen. 

 

- Op tijd komen

Browstyling/lashlifting: Wij hebben de tijd nodig om iedere behandeling zorgvuldig af te werken. Wij vragen u vriendelijk om op tijd te komen.

Bij 15 minuten te laat wordt de afspraak automatisch geannuleerd en wordt 100% van het totaal bedrag in rekening gebracht.

(S)PMU behandelingen: Bij 15 minuten te laat wordt de afspraak automatisch geannuleerd en wordt de aanbetaling ingehouden. Daarnaast wordt er 50% van het bedrag in rekening gebracht. U bent dan de aanbetaling kwijt en er dient een nieuwe afspraak gemaakt te worden: ook dient er een nieuwe aanbetaling betaald te worden.

 

- Betaling

Na de behandeling kunt u bij ons in de salon met cash betalen of per betaal verzoekje (Tikkie).

 

- Huisdieren, kinderen en meerdere personen 

Wij zijn dol op kinderen, maar voor ons is het moeilijk ons werk goed te doen als deze erbij zijn en ons afleiden. Bovendien werken we met dure toestellen. Een schoonheidssalon is geen plaats voor baby's, peuters of kinderen. Ook duurt een behandeling lang en slaat de verveling bij de kindjes al snel toe. Het is voor u en/of de klant of na u ook niet prettig als kinderen lastig zijn. Een uitstap naar een salon moet worden ervaren als een moment van ontspanning. Breng ook geen ander gezelschap mee  - kom dus alleen naar uw afspraak.

Huisdieren zijn niet toegelaten.

 

- Specifieke boekingsvoorwaarden permanente make up

Het plaatsen van permanente make up:

1: Eerste behandeling = eerste opzet van de (semi) permanente make-up.

2. Het kan zijn dat er een nabehandeling na 6-8 weken nodig is om het gewenste resultaat te behalen. 

* Je bent zelf verantwoordelijk voor het boeken van de tweede behandeling binnen 8 weken. Boek deze meteen samen in met je eerste afspraak, zodat je zeker bent van een plaatsje in de agenda. 

* Als het niet lukt om voor de nabehandeling binnen de 8 weken te komen (dit geldt ook als de huidige nabehandeling wordt verplaatst), kan zal er +€25,00 extra kosten in rekening worden gebracht.

 

 

3. Persoonsgegevens & privacy

De klant voorziet Brows by Lynn vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Brows by Lynn aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Brows by Lynn neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie. Brows by Lynn behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Brows by Lynn zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant. Het e-mailadres van de klant wordt door Brows by Lynn  gebruikt om een digitale nieuwsbrief naar te sturen, indien de klant deze niet wil ontvangen, kan de klant dit vooraf aangeven of zich afmelden voor de nieuwsbrief.

 

4. Geheimhouding

Brows by Lynn is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Brows by Lynn verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

 

5. Aansprakelijkheid

Brows by Lynn is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Brows by Lynn is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Brows by Lynn is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de praktijk.

6. Beschadiging en diefstal

Brows by Lynn heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. Brows by Lynn meldt diefstal altijd bij de politie.

 

8. Klachten

Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen twee werkdagen na ontdekking gemeld worden aan Brows by Lynn. Brows by Lynn zal bij ontvangst van de melding een bevestiging sturen. Brows by Lynn zal de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is zal Brows by Lynn de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is geworden. Indien Brows by Lynn en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

 

  1. Behoorlijk gedrag

De klant behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Brows by Lynn het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

 

10. Beeldmateriaal

Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto’s en/of video’s. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt gegeven zullen wij geen beeldmateriaal gebruiken van de klant.